Het Onnea doel is dat alle klanten 100% tevreden zijn. Ben je niet blij met jouw aankoop, dan kun je het 30 nachten na aankoop terugsturen voor een volledige terugbetaling.
RETOURNEREN
Is jouw bestelling niet naar wens? Heel jammer, ik wil er alles aan doen om je tevreden te stellen!
Na ontvangst van je pakketje kun je jouw bestelling tot 30 nachten na aankoop retourneren. Ik zorg er vervolgens voor dat na ontvangst van de retourzending, het aankoopbedrag binnen 4 werkdagen op je rekening staat.
3 STAPPEN VAN RETOURNEREN
Stap 1: NEEM CONTACT MET ONNEA OP
Stuur een e-mail naar info@onnea.nl met het verzoek te willen retourneren. Voeg bij deze mail:
- Naam
- Ordernummer
- Reden van retour
- Geliefde oplossing (geld terug, andere variant/kleur, ander product)
Je ontvangt vervolgens een mail met een korte handleiding om je pakket gemakkelijk te retourneren. Bij deze mail zit ook een verzendlabel bijgevoegd. Retourneren is voor eigen kosten:
- Nederland pakket: 5.95 euro
- Nederland brievenbuspakket: 3.95 euro
- België pakket: 6.95 euro
In geval van defect of schade zal Onnea wel een voorbetaald retourlabel sturen.
Stap 2: STUUR DE BESTELLING OP
Na het doorlopen van de stappen in de mail, is het verzendlabel te downloaden en uit te printen. Maak het pakketje in orde en breng het naar het dichtstbijzijnde PostNL locatie.
Stap 3: ONTVANG HET AANKOOPBEDRAG OP JE REKENING
Na het ontvangen van de geretourneerde bestelling, ontvang je een mail ter bevestiging. Onnea zorgt ervoor dat het aankoopbedrag binnen 4 werkdagen op je rekening staat.